BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 6, 2010

ouh..damn!! my raya is already over b4 it started

wahh..headline agak kontroversi d c2 ya...yaaa..sesungguhnya raya saya pada tahun ini agak menyeksakann...
sob3...nama je cuti tp keja xhenggat berlambak2 cm joget lambak lak kn..ops..menyimpang lagi d c2...ok2 back 2 da bisnes..cehh..xikhlas tol bg cuti..seperti bagaimana yg diharapkan didalam entry sebelumnyaa...miracle itu terjadi dgn kurang indahnya hari ni...walaupun xyh present ari ni tp still hav 2 do it 2moro..ouhh demmit...juling lagik bijik mata malam ni nk hafal texttt...sob3..sesungguhnya menghafal merupakan perkara yang agk kurang digemari saya sejak zaman kanak2..muda remaja sehinggalah dh besar pendek panjang cmni pn......walaupun alasan itu sebenarnya agak kurang comel...tp cukup kukuh utk membuatkan saya muntah kaler-kaler sekiranya mendapat tahu perkhabaran bahawasanya ada benda nk kena hafal...wahh gla tragis..so sebagai hipothesis tabiat saya ini boleh disimpulkan sebagai semakin lama saya menghafal..semakin julinglah mata saya..hahaha 
tp xmengapa..anggap ja ni pengorbanan terindah spanjang idop kn3 beraya bersama buku....sob3..
mama..abah..berbanggalah dapat anak cm saya..raya pn ngn buku woo..wahhh sgt boleh dibanggakan....(hey2...stop skrangggg huduh tol prangai..malu mak bapak haishhhh)

*p/s : mama abah jgn malu dpt anak comel perangai cm saya..hahaha

by the way...di sebalik segala hikayat cerita sedih diatas...adalah sukacitanya dimaklumkan bahawa saya akan pulang ke kampung halaman 2moro 10pm...yehaaa!!!!  cant wait 2 shopping and moping... (shopping - baju raya)
(moping - lantai)...shopping cant wait...
mopin..errr..ada excuse tak ma? 
mama : hehhh sesuka hati mintak excuse..xbg duit shopping bj raya br taw....
anak sulung beliau : plz mama..plzz bagi...i need da money badly (mata harus bersinar supaya dapat menjana simpati d kalbu ibuku hahaha ala2 puss in boots okek?)
mama : cehh..nasib baek anak sendiri..kalau anak orang laen..hey keluar kauu dari rumah sekarangg!!
 *p/s : dialog diatas adalah cerekarama semata2..tiada kaitan dengan ibu penulis atau penulis ok? kna mngena ngn perangai penulis 2 ada cket kot...kui3
 
okaylah...ingin menjulingkan bijik mata once again...bak kata pepatah yang saya rekacipta sendiri..study sampai mata lebam cm panda...sekiannn.....

selamat ari raya aidilfitri....maaf zahir dan batin... =)














0 comments: