BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 3, 2010

currently bz party-in with da lies in da books....

its been a while since i published da last entry..hal ini kerana sesungguhnya saya sedang bz party-ing di USA  (eceh..bunyi nk gempak je kan..but who cares..hahaha) dengan bukus (plural) buku (singular) walaupun kenyataan (berani mati) ini agak kedengaran lawak disitu..tetapi..percayalah.. ini adalah hakikat yg hakiki ok? keadaaan ini digambarkan lagi dengan pepatah saya dan buku tidak dapat dipisahkan bagai aur dengan tebing..(aik ada kena mengena ke? mcm tak je..ok2..abaikan..
hahaha..ahh..ini penangan oberdose tidoq study grammar la ni haishhh)

berbalik balik kepada tujuan entry ini di - postkan (dh canggih skang ni nk pos xyah guna setem g dah..gna tenet je..settle..c..how technology memudahkan idop kita..sekian) memandangkan raya hampir tiba..ecehh..ayat.. ketika semua insan2 yg seangkatan dengan kami telah pulang berhari raya dengan girangnya..
tetapi malang kurang bernasib baik bagi kami disini kerana masih menderita menghadapi hari2 mendatang dcni sebab minggu depan baru start cutii..sob3..dh la cuti lambat..cket plak 2..cehhh kedekut..tapi siapakah yang sudi menghulurkan simpati kepada nasib kami ini..agar dapat kami rasa..gembiranya cuti raya sebelom hari rayaaa...oooo..aik..cam lagu raya blackdogbone pulak..haha..(nampak sangat dk layan lagu raya time tgh type ni)

uwaa..sangat berharap selasa depan tiba dengan sepantas kilatnya...cant wait 2 go home..btw..
sangat tengah berserabut dengan keja2 yang xciap2 jugakk 2..dengan speech yang tak taw nk mencarut present pa g kt depan 2 nt..ouhh..
sangat derita..berharap akan ada sinar miracle harapan yang akan muncul pada ari isnin nanti...

0 comments: