BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 18, 2010

phewww! berhabuk!!

ouhh Gosh! finally..here i am...da cm pondok usang da blog ni..
hahaha di-abadoned-kan sejak sekian lamanya..
didnt meant nak abaikan..well..lately..im so bz with my 'monkey biznez' huh..(da la zati..jgn wt alasan lebih)
bla..bla..bla..ok..main purpose y im writin 2nite..cz rasa blog ni da jd cm idup segan mati xmaw dah 2 ha..ish3..xbrtggungjawab sungguh owner dia ni..klau la blog ni bleh wat aduan kat tele-dera ke xpn kt jabatan masyarakat 2..mst dh report 2 cz dh jd blog yatim...dtinggalkan pemiliknya..fuhhh..nsib baek la blog hanya sekadar blog..ecehh..kalau takk..dah lama kena c zati 2..ehh..wait a min..saya la zati 2..demm!sekali lupa daa..zzzZz.. ok blog..peliss dun report2..i luv u u noe..haha (bajet pujuk la kunun)..hmm..so much things happened in my life lately..uwaa..
2010 sangat mengajar saya supaya menjadi lebih dewasa..sobbS!imma big gurl now yeahh!..but still my daddy's n mommy lil gurl..wink2..
hari ni pada mulanya merupakan sebuah hari yang comel seperti gula -gula kapas..tetapi hari yang comel ini dirosakkan dengan manusia yang tidak beradab..fuhh..saya rimas dengan manusia ini...dia rasa perlakuan beliau yang konon bajet cool tetapi sebenarnya hampehh..pfft! beliau merosakkan hari comel saya ini.saya dendam diaa!hey you..hav some manner..tarak belajar sivik ka?cehh huduh perangaii..geli i!!
nasib baek lah malam ni emosi kembali stabil dan boleh kembali riang seperti sedia kala..ecehh.. da best part of da day is..ada laa sorang kawan 2 kn3..semangat beliau ingin menjadi nelayann..berbekalkan wajah yang tabah dan gigih..beliau menuju ke medan mancing dengan bersenjatakan joran yg kununnya power...
tapi sekali balik..relax je beliau gtaw..xdpt ikan pn..kesian beliau..2 laa ...len kali mancing kt market sudahh..gerenti dapat ikan..so moral of d story sebelom p mancing..wt solat hajat dulu..mintak murah ikan..ehh2..clap..mintak2 murah rezeki..hahaha..btw..saya tetap tepuk tangan n cakap saya kagum dengan semangat anda yg membara ingin menjadi nelayan 2..okk..tamattt!blog akan bersambung apabila penulis rasa ingin menulis..erkk hey..xpandai la u ni..menaip laa..!!okk..sekiann!
p/s: fiQ..jgn marahh..i pnjam story u..kui3..

0 comments: